שירותי הדפסה ב2020 עדיין רלוונטי?

מאז שנות ה90 ועד שנת 2010 שירותי הדפסה היו נפוצים מאד ורלוונטיים כלפי ציבור רחב הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי, אך בעשור האחרון התחום הולך ומצטמצם בעיקר במגזר הפרטי אך גם המגזר העסקי כבר לא רחב ופורה כמו שהיה בעבר.

בכתבה זו נסביר מהן הסיבות להצטמצמות היקף הפעילות האם זו בשורה על סופו הקרב של התחום ואילו שירותים עדיין רלוונטיים בתחום.

שירותי הדפסה 2020

הסיבה העיקרית לירידה בהיקף העבודה של חנויות ההדפסה היא בעיקר בעקבות התפתחות הטכנולוגיה הביתית, היום משרדים ואנשים פרטיים יכולים לרכוש מדפסות גדולות ומשוכללות במחירים זולים יחסית, עלות התחזוקה שלהם קטנה ופיתוחים כגון מדפסות לייזר אפילו מבטיחות ביצועים גבוהים לצד עלות תפעול נמוכה מאד.

אם פעם עסק היה משתמש בשירותי ההדפסה בכדי לחסוך בעלות התפעול הרי שהיום זה כבר עלות זניחה עד אפסית.

פליירים – עוד תחום שהיה חזק מאד בעבר בשירותי הדפוס הוא פליירים לעסקים, שיטת פרסום רחבה שהייתה נהוגה פעם, היום עדיין ניתן לראות פה ושם עסקים שממשיכים בשיטת שיווק זו אבל היא הרבה פחות אפקטיבית וברת מדידה מפרסום ושיווק ברשתות החברתיות או בגוגל.

שירותים שבכל זאת נשארו בחנויות ההדפס:

• הדפסים על חומרי משרד – אם אתם משרד העושה שימוש עוד בכרטיסי ביקור, במכתבים הנשלחים ללקוחות הביתה, ביומנים, מחברות עבודה או כל ציוד כתיבה אחר שנמצא במשרד ואתם רוצים להדפיס עליו את פרטי העסוק והלוגו אז שירותי דפוס עדיין רלוונטיים עבורכם.
• הדפסים להזמנות – הדפסי הזמנות לאירועים הם תחום שעדיין עובד די חזק, על אף השתכללות הטכנולוגיה והאפשרות לשלוח הזמנות דרך הוואטס אפ עדיין הזמנות הן דרך מאד פופולארית והשירות הוא מהמבוקשים שבתחום.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

מטרנה
מטרנה – הזמנה
מטרנה – יוטיוב
מטרנה – אינסטגרם