הדפסה על קנבס – כל הרעיונות!

הדפסה על קנבס היא הדפסה איכותית מאד, אשר משמשת בעיקר להדפסה של תמונות קיר וכדומה. הדפסה על קנבס נועדה למי שמעוניין בהדפסות איכותיות ולא בתמונות סטנדרטיות לתלייה על הקיר, ולמי שמעוניין בהדפסה אומנותית ומיוחדת. מחפשים רעיונות להדפסה על קנבס? הנה הם לפניכם.

הדפסה על קנבס

הדפסה על קנבס יכולה להיעשות במגוון גדלים של קנבס. בנוסף, ניתן להדפיס בכל צבע, ואף ליצור הדפסות אומנותיות, כמו הבלטה של צבעים מסוימים או חלק מסוים בתמונה, וכן הלאה. האפשרויות הרבות הללו מאפשרות לכם ליהנות מתמונות מרהיבות לבית, למשרד ולכל מקום אחר, באמצעות הדפסה על קנבס ברמה גבוהה. את הקנבס מותחים על גבי מסגרת עץ, וכך יוצרים תמונה מושלמת ויפהפייה.

הדפסה על קנבס – כל הרעיונות

ניתן לבצע הדפסה על קנבס של כל רעיון שעולה על דעתכם. ניתן להדפיס תמונות משפחתיות האהובות עליכם, בהגדלה גדולה מאד או כתמונות קטנות ואיכותיות. אם מבצעים הגדלה – חשוב לוודא שהתמונה המקורית באיכות גבוהה, על מנת שניתן יהיה להדפיס גם את ההגדלה בצורה איכותית וטובה. ניתן לבצע הדפסה על קנבס של ציורים – אישיים שלכם או ציורים מפורסמים, ולקבל מראה של ציור אותנטי שצויר על הקנבס עצמו (שכן הקנבס אכן משמש ציירים לביצוע יצירות אמנות). אם אתם מעוניינים ביצירה של מראה אמנותי במיוחד, תוכלו לבצע הדפסה על קנבס במספר שכבות, ולהבליט, כאמור, חלקים שונים של התמונה, על מנת ליצור את הרושם שהציור אכן צויר ביד ישירות על הקנבס.

שילוב תמונות

ניתן ליצור תמונות אמנותיות במיוחדות בעזרת הדפסה על קנבס. כך, למשל, ניתן להדפיס על מספר קנבסים קטנים במקום על אחד גדול, וליצור תמונה אשר מחולקת למספר חלקים, אותם תולים לאחר מכן בסמיכות זה לזה, על מנת ליצור תמונה "שבורה". התוצאה המתקבלת היא יפהפייה, ומוסיפה רבות לעיצוב של הבית. אפשר להדפיס על קנבס יצירות בשחור לבן, וליצור בתוכן חלק צבעוני אחד בלבד, למראה עוצמתי ומיוחד. למעשה, כל רעיון שעולה על דעתכם וכל סגנון שאהוב עליכם, ניתן לבצע בקלות בהדפסה על קנבס.

 

קרן נאמנותעופר אלשיך | רכב למכירה