בניית אתרים בוורדפרס ב-2018

בניית אתרים בוורדפרס היא עדיין האפשרות הטובה ביותר בתחום בניית האתרים.

יתרה על כן, ללא ספק  כיום, וורדפרס היא המערכת המוצלחת ביותר, ועל כן בניית אתרים בוורדפרס היא גם הנפוצה ביותר בעולם, בתחום בניית אתרים. מאות אלפי אתרים נבנו ונבנים על בסיס מערכת זו.

וורדפרס היא המערכת הקלה, הנוחה והאיכותית ביותר לבניית אתרים. היא מתאימה לכל מי שמעוניין להקים אתר מקצועי ויפה לבדו, ולפחות לבנות אתר מבלי להיפרד מעשרות אלפי שקלים לצורך העניין, אצל חברות לבניית אתרים או מתכנתים שעוסקים בתחום.

מה שיפה בוורדפרס הוא שבאמת כל אחד יכול לבנות אתר, ולא אתר סתמי, אלא אתר מקצועי ואיכותי. המשתמש מתקין את המערכת בעצמו, בוחר במבנה האתר הרצוי (יש תבניות מוכנות מראש), בוחר את העיצוב, מכניס את האלמנטים בהם הוא מעוניין, מעדכן תמונות ותכנים, ולמעשה, עובד על האתר שלו בכוחות עצמו – וכל זה בזמן שהאתר כבר באוויר.

גם אם נתקעים בבעיות או תקלות, תמיד ניתן לפנות לאנשי מקצוע בתחום המתמחים בוורדפרס, או למתכנתים.

בניית אתרים בוורדפרס – תבניות וורדפרס

עיצוב ומבנה האתר בוורדפרס נעשה לפי בחירה בתבנית מעוצבת מוכנה מראש. כל היופי במערכת הזו , זה שהיא מערכת קוד פתוח, ומכל העולם מעצבים ומתכנתים, יוצרים תבניות נוספות ומעלים אותן למערכת, כך שהמלאי הוא בלתי נדלה. יש כל כך הרבה תבניות עיצוב, כל אחת מהן בסגנון שונה ועם מבניות שונה, יש חלק בתשלום וחלק בחינם, אבל בשורה התחתונה – אין ספק שתמצאו יותר מתבנית אחת שתתאים לכם בדיוק.

חשוב לציין שגם בתבניות הללו אשר מוכנות מראש, אפשר לבצע התאמות ולערוך שינויים.

בניית אתרים בוורדפרס – איך לבחור תבנית עיצוב לאתר

כאמור, קיים מבחר גדול של תבניות מעוצבות ועליכם רק לבחור את האחת שנראית כמתאימה ביותר עבור האתר שלכם. ההתאמה הזו מתבססת בעיקר על מבניות, על צבעים., אם כי תוכלו לבצע כל שינוי שרק תרצו באמצעות כלי העריכה בסרגל העיצוב.

התבניות של וורדפרס הן תבניות מעוצבות שפיתחו מתכנתים מסביב לגלובוס. המטרה היא  כדאי לכם לבחור תבנית שתתאים לאופי העסק שלכם, לאופיו של האתר, ולמה שאתם רוצים לשדר.

ניתן דוגמא, אם העסק שלכם הוא בתחום ריהוט חדרי ילדים, כדאי שתבחרו בתבנית עיצוב בעלת קו צבעוני וצעיר יותר. לעומת זאת אם מדובר באתר לעורך דין, תתאים יותר תבנית בסגנון מאופק, בצבעי מונו כרום, שתשדר את היוקרה ואת הרצינות שלרוב ירצו שתשוקף מאתר של עורך דין טוב.

לניואנסים האלה יש משמעות רבה, אבל מה שטוב, זה שאתם לא צריכים להתברבר עם הבנייה והעקו העיצובי של האתר בעצמכם, אלא פשוט לבחור מבין הרבה מאוד אפשרויות נהדרות, מוכנות מר