איך לעצב את כרטיס הביקור שלכם?

כרטיס הביקור הוא הפנים של העסק ומשמש אותנו במגון של מצבים. הרי תמיד טוב שיש כרטיס ביקור בכיס וככה אם אנחנו פוגשים אנשים בארץ או כאלה הרלוונטיים גם ליצירת קשרים עסקיים בחו“ל, אנו יוכלים פשוט לשלוף את הכרטיס שלנו ולתת אותו לאותם אנשים או לחלופין לאנשים אחרים שיעבירו לאנשים שיכולים להביע עניין בשירותים או במוצרים שלנו. לכן, יש חשיבות גבוהה לאיך שהכרטיס נראה, למידע שנבחר לשים בו, לגודל הפונט וכמובן לעיצוב. הרבה פעמים נשאלת השאלה איך כדאי לעצב את כרטיס הביקור של העסק שלנו. אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם.

טיפ מספר 1 – מיתוג

ממש כמו שאתם משקיעים במיתוג של אתר האינטרנט, פלייר, עמוד פייסבוק או כל דבר אחר שיווקי שקשור לעסק שלכם, כך גם שווה לקחת את אותו מיתוג ולהציג אותו על פני כרטיס הביקור. למיתוג יש כוח וברגע שהכרטיס שלכם ממותג בהתאם לערכים ולמטרות של העסק, זה עושה עבודה מעולה.

טיפ מספר 2- פחות זה הרבה יותר

כרטיס ביקור הוא ממש לא המקום להעמיס מידע. בשביל זה יש לנו מגוון של אמצעי שיווק ופרסום אחרים. בכרטיס הביקור, כל מה שאתם צריכים לפרט הוא שם העסק, הלוגו שלו, התפקיד שלכם ופרטים ליצירת קשר כמו מייל, טלפון, עמוד פיסבוק וכדומה.

טיפ מספר 3 – אל תדפיסו כמות גדולה מדי

אנו חיים בעידן שבו עסקים משתנים אחת לתקופה. לכן, מומלץ להדפיס בכל פעם כמות קטנה יחסית כדי שאם תצטרכו לבצע שינוי בכרטיס, זה לא יעלה לכם כסף רב.

בכל מקרה, מומלץ לעצב את כרטיס הביקור בהתאם להנחיות של מעצבת גרפית המתמחה בשיווק עסקים.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

מטרנה
מטרנה – הזמנה
מטרנה – יוטיוב
מטרנה – אינסטגרם