איך לעצב את הפלייר לעסק שלכם

למרות שאנחנו נמצאים בעידן דיגיטלי שבו מרבית המסרים עוברים במייל באמצעות ניוזלטרים, בפייסבוק דרך פוסטים, ביוטיוב באמצעות סרטונים ודרך אתר האינטרנט שלנו, עדיין יש עסקים שממשיכים להיעזר בטכנולוגיה המודפסת ומדי פעם זקוקים לשירות הדפסת פליירים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעצב את הפלייר לעסק שלכם.

טיפ מספר 1- מהי מטרת הפלייר?

יש כל מיני סוגים של פליירים: פליירים שהמטרה שלהם לספר ללקוחות על העסק שלכם, כאלה אשר מפוזרים בשכונות ובערים השונות, כאלה ששמים בתיבות דואר או ליד הדלת ואז חשוב מאוד חהציג את העסק שלנו בצורה ממוקדת כדי שיכירו אותנו ולתפוס את העין של הלקוח עם איזה מבצע חד פעמי למצטרפים חדשים או משהו בסגנון. במידה והפלייר נועד למטרה אחרת כמו למשל להזמין את הלקוחות שלכם לאירוע כלשהו, חשוב להתייחס לעיצוב ולפרטים שיופיעו בתוך הפלייר.

טיפ מספר 2- מיתוג

פלייר הוא דרך נפלאה להציג את המיתוג של העסק שלכם בצורה טובה ופרסומית. דרך הפלייר תוכלו להציג את  הערכים של העסק ולגרום לאנשים להבין מה עומד מאחורי השירותים והמוצרים שאתם מציעים. למיתוג יש השפעה אדירה על הלקוחות והצרכנים של היום לכן חשבו על דרך יצירתית שדרכה תוכלו להגיע לקהלי היעד שלכם בצורה הכי ממוקדת ולהתעלות על פני המתחרים שלכם.

טיפ מספר 3- פרטים ליצירת קשר

שימו דגש על הפרטים וודאו שהם ברורים. הוסיפו בפלייר את כל הדרכים שדרכן ניתן ליצור אתכם קשר בין אם זה טלפון, מייל, רשתות חברתיות או אפילו הגעה ישירות למשרדים שלכם.