עיצוב שלטים מיוחדים לעסק שלך

כל בעל עסק יודע שהשלט הוא רכיב חשוב ביותר לעסק שלו. לא תועיל לו ההשקעה הרבה בעיצוב של החנות ובהשקעה בסחורה מיוחדת ויקרה, אם הוא לא תלה שלט בפתח החנות המספר לקהל הרחב שהנה כאן יש חנות שאולי תתאים לצרכים שלהם.

בניגוד למה שהיה בעבר, הרי שכיום עולם האפשרויות של השלטים הינו רחב במיוחד וישנם הרבה מאוד אפשרויות. משלט הפח הדהוי והעתיק ה שתדרג כל הנושא של השלטים לבית העסק לשלטים הרבה יותר בולטים ומיוחדים. יש את השלטים המוארים ויש את השלטים הדיגיטליים. יש את השלטים התלת ממדיים ואת השלטים שאינם צורכים חיבור לחשמל. בקיצור, מדובר בעולם ענק כאשר כל בית עסק יכול למצוא לעצמו את השלטים שהכי יתאימו לצרכים שלו ולרצונו.

מה כותבים על השלט?

השלט של בית העסק נועד כמובן על מנת לציין את השם של בית העסק, את שעות הפעילות שלו, מה הוא מציע ללקוחות, מוצרים שונים, שירותים שונים ועוד. במקרים רבים יופיע גם מספר הטלפון על השלט.

ישנם שלטים עם מידע מתחלף כמו השלטים הדיגיטליים אשר עליהם יירשם מידע בדבר מבצעים שונים או מוצרים חדשים הנמכרים כעת בחנות ועוד.

איך נתכנן את השלט האפקטיבי והמוצלח ביותר?

ראשית עלינו להחליט באופן מדויק היכן אנו עומדים למקם את השלט שלנו. כמו כן עלינו להחליט מה אנו רוצים לבטא עם השלט ומה המסר השיווקי העיקרי שחשוב לנו להעביר דרכו.

מובן שעלינו לקחת את המידות המדויקות של המקום אשר בו אנו רוצים לתלות את השלט כדי שהוא אכן יעמוד היטב במקום אותו תכננו עבורו. תכנון שאינו נכון עשוי לגרום לכך כי השלט לא יצליח ללכוד את מבטם של קהל היעד אליו אנו מפנים את הפרסום באמצעות השלט. מלבד זאת, אם השלט לא יישב היטב במקום, עלול הדבר להוות סיכון עבור העוברים והשבים כאשר השלט עלול ליפול על ראשו של אי מי.

כדאי לשים לב!

מלבד זאת, חשוב לשים לב לפרטים הבאים:

  • הדפסה איכותית שתהיה עמידה בתנאי מזג האוויר שבחוץ.
  • מסגרת חזקה ובטיחותית.

עיצוב גרפי מקצועי.

עוד משהו שיעניין אותך:

שי פניני – משרד עורכי דין

לשכת עורכי הדין – אתר האינטרנט של הלשכה

עו"ד שי פניני – משרד עורכי דין בחיפה

שי פניני באתר עו"ד ציון אמיר