מכשיר ביתי להדפסת תמונות

אם בעבר היינו רגילים לצלם במצלמת הסטילס הביתית שלנו, לסיים את הפילים או את הכרטיס הזיכרון ולתת את התמונות לפיתוח אצל הצלם השכונתי כיום הדברים הם מעט שונים.
את התמונות כיום רובנו מצלמים בעזרת הסמארטפון וכבר לא הולכים לפתח את התמונות אצל צלם היות והם שמורות לנו על הטלפון הנייד שלנו, שממנו כמובן לא נוכל להיפרד אפילו לא לשנייה אחת בשביל שהצלם יוריד את התמונות לכרטיס הזיכרון שלנו ויפתח לנו אותם. אז היום גם לזה יש פתרון ואין צורך לבזבז זמן וללכת עד לצלם או להיפרד מהסמראטפטון על מנת שיפתחו דרכו את התמונות שלנו.
כיום בלחיצת כפתור פשוטה ניתן להדפיס את התמונות שיש לנו על המחשב או על סמארטפון באמצעות מכשיר ביתי להדפסת תמונות. אותו מכשיר הוא בעצם מדפסת רגילה כמו שאנחנו מכירים, רק כזו שמדפיסה את התמונות באיכות הרבה יותר גבוהה ממה שאנחנו מכירים, בדומה לאיכות של המדפסת של הצלם.
כל שעלינו להקפיד הוא להשתמש בראש דיו איכותי, כלומר ראש הדיו המקורי של המדפסת ובנייר תמונה איכותי ולא סתם נייר A4 זול. ישנן הרבה מדפסות בשוק שבעזרתן נוכל להדפיס תמונות, כאשר רובם פחות או יותר באותו טווח מחירים רק עם ניואנסים שונים מעט ביניהם.
חשוב לציין שאותן מדפסות יודעות להדפיס הדפסו רגילות באותה מידה שהן יכולות להדפיס תמונות.
HP OFFICEJET PRO 8610 הינה מדפסת הזרקת דיו אשר יודעת גם להדפיס הדפסות דו צדדיות וכמובן להתחבר לוויפי כך שניתן להדפיס ישירות מהסמארט פון, והיא תעלה לכם כ-700 ₪.
SAMSUNG CLP 415N תעלה לכם אמנם כ-1,200 ₪ אך איכות ההדפסה שלה היא מהגבוהות בשוק, גם בה יש את כל הפונקציות המתקדמות להדפסה.
CANON PIXMA IP7250 אשר תעלה לכם כ-600 ₪ אך הרזולוציה הדפסה שלה מהגבוהות בשוק ונחשבת לאחת המדפסות המובילות להדפסת תמונות.