מוצרי קד"מ לעובדים

מוצרים ממותגים

תחושת שייכות והערכה הן שתיים מהתחושות החשובות לנו ביותר כבני אדם. אנחנו רוצים להרגיש שייכים לקבוצה ושמעריכים אותנו ואת העבודה שלנו. מתנות קד"מ הן כלי מצוין לשדר את הדברים הללו לעובדים

בכל תפקיד שבו נהיה, בין אם אנחנו חדשים בארגון או בחברה, ובין אם אנחנו ותיקים, אנחנו רוצים להרגיש שייכים ומוערכים בקרב חברינו.

הערכה אפשר לשדר במספר דרכים, שכוללות כמובן דבר ראשון וקודם כל העלאה במשכורת, אבל גם שי אישי או מתנה יעשו טוב. אפשרות נוספת היא מוצרי קד"מ למרות שלרוב הם משמשים קודם כל לקידומם מכירות בקרב לקוחות.

הצטרפות לארגון

עם הגעתו של עובד חדש לחברה, אפשר לצייד אותו במגוון קטן של מוצרים שיעניקו לו תחושת שייכות לארגון אליו הצטרף.

סט של כלי כתיבה מגניבים, ממותגים, עם לוגו החברה, עט או שניים שהעובד החדש יכול אפילו לחלק לחברים או לבני משפחה; אלה הן מתנות פונקציונאליות, שכל עובד צריך, בסופו של דבר. מעבר לזה, גם מתנה כמו קוביית קסם עם מסרים, מהסוג שמחלקים בכנסים או האירועי קידום מכירות, יכולה לעבוד כאן יפה.

אפשר להעניק גם שי שבו העובד יוכל להשתמש במסגרת התפקיד החדש שלו: אם מדובר למשל בעובד שירבה בנסיעות לחו"ל, ציידו אותו בתיק נסיעות או תיק כלי רחצה ממותג.

הצטיינות

עובדים מצטיינים הם נכס לחברה. תיק פעילות או צמיד פעילות ספורטיבי יכולים לשדר "קדימה" ולהוות תמריץ לעובד שמרגיש שהוא "על הגל" ומרגיש גאווה בהישגים שלו. מתנות ספורטיביות – בעיקר בחברות צעירות, אבל לא רק – הן מתנות מצוינות גם באירועי תחרות ופעילויות חברה שונות.

ואם כבר מדברים על תחרויות, גם עבור השתתפות יש מתנות, כמובן, ואלה כוללות חפיסות שוקולד ממותגות, אביזרי USB שונים, תגיות למזוודות ועוד פריטים שהם קטנים, אבל משדרים תשומת לב ו'חלק מהעניין'.

פרישה

זוכרים את הימים שהיו מחלקים שעוני יד לעובדים, שפרשו מהחברה? שעון יד טוב הוא עדיין נכס, אבל היום אנחנו מרגישים צעירים הרבה יותר כאשר אנחנו פורשים או יוצאים לגמלאות.

חפשו מתנות שמשדרות התחלה חדשה ודברים שיש בהם דינאמיות. את צמיד הספורט כבר הזכרנו, אבל לא חסרים מוצרים אחרים לפנאי ופאן אקטיבי, כמו מוצרי מחנאות ותיקי outdoor שונים, פנסים אישיים ובקבוקים תרמיים, ועוד ועוד.

עונה וחגים

ראש השנה ופסח הם חגים עיקריים בישראל, ובהם נהוג לחלק מתנות לעובדים. תווי שי הם חלק אחד של העניין (לא בהכרח מבורך, בגלל שיקולי מס, אגב), אבל יש אינספור מתנות עונתיות: פסח הוא חג של יין, למשל, ולכן סט כוסות יין ממותגות או סט ליין שכולל פותחן יפה או דקנטר, הם מתנות טובות.

לסיום, אל תשכחו ימי הולדת ומתנות אישיות: אלה יכולות לכלול גם מתנות לבית, כמו כלי מטבח או אביזרים 'משפחתיים' אחרים. סוף סוף, הלוא מקום העבודה שלכם הוא כמו בית שני.

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – סיפור מסע טיפוס הרים אל המטרהורן – ההר המסוכן באירופה.