מדריך לעיצוב תערוכה מנצחת

שנת 2020 מביאה איתה טרנדים רבים, וגם ממשיכה טרנדים שתפסו חזק בשנים הקודמות. בתור בעל עסק חשוב מאוד שתכיר את העולם המופלא של תערוכות וכנסים, כי בהחלט מדובר בטרנד לוהט מהשנים האחרונות שהוא כאן כדי להשאר. המשמעות העסקית של הצגה בתערוכות היא רבה, והחשיפה שבאה לצידה היא רבה עוד יותר. אין היום מקומות יותר טובים לבעלי עסק להכרת התחום, ליצירת קשרים ולחשיפה רחבה של המותג שלהם מאשר כנסים  ותערוכות. כמו בכל נושא, גם כאן כדי למנף את הכוח של התערוכות צריך לדעת איך לעשות את זה נכון.

בשביל שתדע איך להשתמש בכלים של עיצוב תערוכות ולרתום אותם לטובתך ולמען המותג שלך, אספנו עבורך כמה טיפים מנצחים שיעזרו לך להפוך למיני-מומחה בעיצוב תערוכות ולעצב ביתנים מושלמים לעסק בכנסים ובתערוכות בהם תיקח חלק בעתיד.

מה המטרה?

בתחום של עיצוב תערוכות, השאלה הראשונה שחשוב לשאול היא מטרת העל של הדוכן. ברגע שאתה יודע לאן אתה רוצה ללכת, הדרך להתחיל להתקדם לשם היא יותר קלה. כחלק מהגדרת המטרה חשוב להגדיר גם את קהל היעד של הדוכן. ברגע שמוגדר קהל יעד זה הזמן לחקור עליו, להבין את העולם שלו, לסמן מתחרים שפונים לאותו קהל יעד, ולחשוב מה מבדל את המותג שלך מהם, ומה יש למותג שלך להציע לקהל היעד שחסר אצל המתחרים שלך.

עיצוב וחומרים טובים

השלב השני אחרי הגדרת קהל המטרה, בתחום של עיצוב תערוכות, הוא בחירת חומרי הפרסום הנכונים, שיעבירו את המסרים שלך לקהל המטרה בצורה הטובה ביותר. נסה לחשוב מה מאפיין את המותג שלך- צבע בולט, שימוש בחומרים מסוימים (למשל- חומרים מתכלים) ואז תוכל להשתמש בתשובות שלך כבסיס לבחירת חומרי הגלם המתאימים לעיצוב התערוכה. תתפרע ולך עם הדימיון, תחשוב על המותגים הגדולים- האדום של קוקה קולה, הצבעוניות של גוגל, והירוק של סטארבקס. ברגע שיהיה לך מושג מה מאפיין את המותג שלך, תוכל לפתח את הרעיונות ולדאוג לתערוכה שכולה תשקף את המותג שלך, את ערכיו, גווניו והחומרים שמתאימים לו.

זאת לא בושה להתייעץ

להפך.במיוחד אם אתה חדש בעולם הזה של עיצוב תערוכות, יכול להיות ששווה לעבוד בפעם הראשונה עם מומחה בתחום של עיצוב תערוכות, ובכך תוך כדי עבודה ללמוד ממנו את סודות המקצוע. ישנם מומחים רבים בעלי ידע וניסיון שילוו אותך בכל אחד מהשלבים ויעזרו לך לחלץ תשובות ולעבוד לפיהן תוך כדי הבלטת החוזקות של המותג, הצנעת החולשות שלו ופנייה ישירה ואפקטיבית לקהל היעד שהגדרת.

מקוריות זו לא מילה גסה

כמו בכל דבר בחיים ובעסקים, הרבה פעמים מקוריות היא זו שלוקחת ומחליפה גם שנים של ידע וניסיון. אל תחשוש לשלב את הטאץ' האישי שלך, להפליג בדמיונות ולבטא את המותג שלך בדיוק כמו שהוא, בצורה שונה ומיוחדת.

בהצלחה!