מדפסת לייזר – יתרונות וחסרונות

בשנים האחרונות מדפסות הלייזר הופכות ליותר ויותר פופולאריות, והסיבה העיקרית לכך היא עצם זה שהן מציעות יתרונות רבים ביחס למדפסות הזרקת הדיו הישנות. עם יציאתן לשוק, היו מדפסות הלייזר יקרות מאוד, אך בשנים האחרונות עקב תחרות רבה בין חברות הטכנולוגיה השונות, המחירים ירדו פלאים. במידה ותהיה מעוניינים להחליט איזו סוג מדפסת מתאימה לכם, הזרקת הדיו או הלייזר, המאמר הבא יעשה לכם סדר בעניין, כך שתוכלו לקבל החלטה מושכלת וחכמה. בין היתר, ידובר גם על ליסינג מדפסות.

הבדלים בין מדפסת לייזר ומדפסת הזרקת דיו

מדפסות הלייזר הינן הרבה יותר מהירות. בדרך כלל התפוקה שלהם תהיה מצוינת בעבור משרדים אשר מדפיסים כמות ניירת גדולה על בסיס יומי. יתר על כן, מדפסת הלייזר היא בדרך כלל מדפסת שחור לבן, וזאת בניגוד לרוב מדפסות הדיו אשר מסוגלות להדפיס בצבע ובשחור לבן.
הבדל נוסף ומשמעותי הוא המחיר. בדרך כלל מדפסת הלייזר תהיה יותר יקרה, אך בדגמים הפשוטים מדובר בהבדל זניח, כזה אשר לא אמור להשפיע רבות על ההחלטה שלכם.

השכרת מדפסות

במידה ואתם צריכים מדפסת בעבור המשרד שלכם, במקרים רבים ישתלם יותר להשכיר מדפסת מאשר לרכוש אחת חדשה. כך למשל, בעבור מחירים הוגנים למדי של מאות שקלים בחודש ניתן ליהנות מ – השכרת מדפסת, וזאת ביחס לתג מחיר של עד עשרות אלפי שקלים בעבור מדפסת מקצועית חדשה. זכרו, כאשר מדובר במדפסת אשר תפקידה לשמש כמות גדולה של אנשים, העלות שלה צפויה להיות גבוהה יותר, עקב הדרישות המיוחדות. יתר על כן, ליסינג מדפסות או השכרת מדפסת זו הדרך הטובה ביותר ליהנות ממדפסת ברמה הגבוהה ביותר בעבור בעלי עסקים שאין להם את ההון הדרוש באותו הרגע.

בסופו של יום

הדבר החשוב ביותר מבחינתכם הוא לבחור את המדפסת המתאימה ביותר לצרכים שלכם. על מנת שתוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, עליכם יהיה לברר קודם לכל לשם מה אתם זקוקים למדפסת. במידה ואתם מדפיסים מסמכים בלבד ובהיקף רחב, אזי מדפסת הלייזר היא המתאימה. לצד זאת, במידה ואתם זקוקים למדפסת ביתית חדשה, על מנת להדפיס מסמך או עבודה של הילד מעת לעת, אזי מדפסת הזרקת הדיו עשויה להספיק ולעשות את העבודה נאמנה. תבדקו היטב את הצרכים שלכם, כך שבסופו של יום לא תמצאו את עצמכם מבזבזים כסף מיותר, דבר אשר אף אחד לא היה מעוניין בו. בכל אופן, יש לקחת בחשבון כי השכרת מדפסות יכולה להתאים גם למשקים פרטיים.