למה כדאי להדפיס שקיות נייר ממותגות לעסק שלך?

שקיות נייר ממותגות הן אחד הדברים הטובים ביותר שתוכל לעשות למען העסק שלך. זו מן פרסומת סמויה שמאפשרת להטמיע את העסק שלך במודעות של אנשים גם אם לא התכוונו לכך. כל שצריך הוא שקיות נייר ממותגות בהתאם למיתוג העסק שתסתובבנה להן ברחבי הארץ וכך בעצם העסק שלך נמצא היכן שהשקיות נמצאות.

 

הפרסום הוא נייד

לפעמים זה עובד יותר טוב משלט חוצות גדול משום ששלט נשאר באותו המקום ואולם שקיות נייר ממותגות יכולות להימצא כמעט בכל מקום. השקיות לעומת שלט נשמרות לאורך זמן יותר ארוך – שלט חוצות מפורסם בדרך כלל בין שבוע לשבועיים ושקיות נייר ממותגות יכולות להישמר לאורך שנים, תלוי באיכות השקית.

 

עיצוב השקית מדבר לפי העסק שלך

ישנן שקיות מחומרים שונים – שקיות בד, ניילון שקופות או קרטון, צריך רק לבחור לפי סוג העסק שלך אילו שקיות ייתנו את המענה בשבילך, לרוב מסעדות משתמשות בשקיות קרטון לשם שמירה על האוכל לאורך זמן, היות ומדובר בשקיות ששומרות יותר על חום משקיות אחרות. חנויות בגדים תעשינה שימוש לרוב בשקיות בד משום שזה מוסיף להרגשה איכותית ויוקרתית של קניית הבגד.

קונדיטוריות משתמשות בשקיות ניילון שקופות בשביל שייראו את תכולת הפנים, משום שהעוגה שקנית הרגע תגרה את כל מי שמסביב. הכול נוגע למעשה לפרסום ושיווק נכון של העסק שלך.

 

איך לעצב שקית נכון

עיצוב חכם יכריע לבסוף את הצלחת העסק שלך. הדבר הראשון הוא לפרסם את הלוגו של העסק על גבי השקית משום שזהו הדבר היחיד שיכנס לתודעת האנשים ומי שלא מכיר את הלוגו יחשוב היכן הוא ראה אותו בפעם האחרונה ובכך יתעורר עניין. ניתן לעצב בכמה דרכים אבל התפיסה הרווחת היא שהכי בטוח זה לעצב פשוט ונכון, ללא יותר מדי משפטים או דוגמאות שתפרענה למסר אותו אנו רוצים שיזכרו. זכרו תמיד, לפי איך שהשקית תיראה ככה יראה העסק שלך, כדאי ליצור בידול ממקומות אחרים ולייצר שקיות איכותיות או אריזה מיוחדת, משהו שכולם ידברו עליו.

 

שקיות נייר ממותגות שתשמשנה אתכם לאורך זמן

בשביל העסק שלך חשוב שהשקיות הממותגות שלך תהיינה חזקות ואיכותיות לאורך זמן, בעיקר חשוב שהן תהיינה איכותיות מבחינת הנשיאה שלהן, לאורך זמן יסמכו יותר ויותר על השקית החזקה הזאת שיודעת לשאת לעומת כאלה שלא ושאינן נוחות.

 

חישבו על כך – זה המתכון המושלם שיש לך שקית שממותגת נכון באריזה ייחודית מצד אחד, והיא גם חזקה, איכותית ונשמרת לזמן רב מן הצד השני.