כרטיסי ביקור מיוחדים

אחד הכלים המשמעותיים ביותר בפעילות של כל בית עסק, בין אם מדובר בעסק קטן או בעסק גדול, הוא הכלי השיווקי. כל בית עסק, לא משנה מה מהותו, תלוי במתן שירות ללקוחות, ושיווק העסק הוא למעשה הקשר בין העסק למבקש השירות.

אחד האלמנטים המרכזיים בשיווק בית עסק הוא כמובן כרטיס הביקור, שמביא עימו יתרונות רבים. בגלל מגוון האפשרויות הרב שקיים בשוק, חשוב ליצור כרטיס ביקור שיהיה מיוחד, ייצג את בית העסק בצורה הטובה ביותר, ויתפוס את עיניו של הלקוח. איך עושים זאת? מיד תגלו.

תוכן, עיצוב וחומר גלם – כרטיס ביקור ייחודי ומקורי

העיקרון החשוב ביותר ביצירת כרטיס ביקור מיוחד, הוא פשוט מאוד להתאימו באופן אישי לבית העסק ולקו המנחה אותו, על ידי התייחסות לשלושה אלמנטים עיקריים – תוכן, עיצוב וחומר גלם.

  • תוכן – תוכן הכרטיס אמור לענות על שני צרכים: מידע ספציפי וברור על בית העסק, ושיקוף אופי החברה על ידי יצירתיות. המידע הספציפי אמור להכיל את שם העסק, אמצעי התקשרות ומילים ספורות על פעילות החברה. אופי החברה ופעילותה יכולים להתבטא במשפט קצר ומעניין, או בכמה מילים בצירוף לוגו המשקף את קווי דמותו של העסק.
  • עיצוב – עיצוב הכרטיס מורכב מבחירת הפונטים של המלל, צבע הכרטיס, צורתו והגרפיקה המוטבעת עליו. אלמנטים אלו צריכים להתאים לאופי המוצר או השירות שהחברה מציעה, בין אם מדובר בעיצוב בומבסטי או בעיצוב קלאסי ונקי. כמו כן, ישנה אפשרות לשחק עם הצורה ולגרום לה להיות בולטת מבין כרטיסי הביקור שנמצאים אצל הלקוח.

חומר גלם – קיים מגוון רחב של חומרי גלם שמיועדים לייצור כרטיסי ביקור, כמו מגנטים או מוצרי נייר בקשיחות ואיכות שונה. ללא ספק בחירתו של חומר הגלם צריכה להיות איכותית, אך יותר מכל, חשוב לחשוב מראש היכן הכרטיס מיועד להיות ממוקם אצל הלקוח – בארנק, בשולחן הקבלה או על דלת הבית והמקרר? על פי החלטות אלו ניתן לבחור את החומר הגלם המתאים ולוודא שהוא יספק עמידות לאורך זמן.