הדפסת חולצות – בחירת הסגנון המועדף

הדפסת חולצות לכנס אוהבי קומיקס

יש לכם אירוע מיוחד בקרוב? חתונה, מסיבת רווקות, בר מצווה או אפילו יום הולדת ואתם מעוניינים להדפיס מסר מגניב על החולצות – הגיע הזמן שתכירו את שלל האפשרויות שקיימות בעולם ההדפסה על חולצות שונות שיתאימו לכל אירוע שתארגנו ולכל מטרה.

בוחרים את האלמנט

רגע לפני שהאירוע מתחיל, כדאי לחשוב על העיצוב שתרצו להדפיס על הבגד. בחירת הכיתוב, הציור, הרקמה או כל רעיון אחר צריך להיעשות טרם בחירת סוג החולצה. אם בחרתם אלמנט קטן, גם חולצה בצורת גופיה יכולה להתאים. אך אם בחרתם כיתוב ארוך עד גב החולצה, תצטרכו לבחור חולצה עם טווח רחב אחורי שתאפשר לחברה שמבצעת הדפסת חולצות ליצור עבורכם את החולצה המתאימה ביותר.

בדים וצבעים

אחרי בחירת האלמנט המתאים, כעת עליכם לחשוב על הצבע וסגנון הבד שיתאימו לקונספט. אם מדובר באירוע מסוג חתונה, לרוב החברים או החברות של החתן והכלה דואגים לחולצות דרייפיט מבד מנדף זיעה בצבע לבן שמאפשר להתפרע עם הרעיון העיצובי וגם שומר על הזיעה שלכם במקומה. בחירת הצבע יכולה להיות תואמת את האירוע שכן, אם מדובר באירוע מסוג יום הולדת, תוכלו לבחור מגוון צבעים שמחים וליצור רעיון עיצובי שמתאים לאופי הקליל והשמח. עניין בחירת הבדים והצבעים בזמן הדפסת החולצות הוא לגמרי שלכם – אם אתם חושבים שהצבע הלבן משעמם אתכם, אתם יכולים לעשות את השינוי כאוות נפשכם. רק זכרו – בחירת האלמנט צריכה להיות תואמת לסוג החולצה ולא רק לצבע שלה.

מקוריות זה כל הסיפור

חושבים על הדפסת חולצות לאירוע אבל מעוניינים לצאת מהמקום הנוח והבנאלי? היום קיימות חברות מקצועיות שמבצעות הדפסות מהסוג הזה על שלל חולצות לא שגרתיות בכלל. אם לרוב החברים הקרובים שלכם יבחרו להדפיס על חולצת טי שירט פשוטה, אתם יכולים לבחור בחולצות שונות בצורתן ובגודלן. למשל: חולצות גולף, חולצות עם צבעים שונים בקצה השרוול, חולצות פולו, חולצות כדורגל, חולצות בייסבול אמריקאיות – השמיים הם הגבול.

הדפסת חולצות לאירוע שלכם יכולה להיות כזו שיזכרו אותה גם אחרי האירוע או כזו שתהיה לגמרי אחרת בגלל סוג ההדפס והגודל, אבל גם תהיה מאוד שגרתית. חברות שמבצעות הדפסה על חולצות יוכלו לקחת את הרעיון שלכם ולהתאים לכם קונספט שלם, עם עיצוב, צבע החולצה, סוג הבד ואפילו רעיון לתוספת אלמנט שלא חשבתם עליו. לכן, בביצוע ההדפסה חשוב שתמצאו את החברה הנכונה, זו שתעזור לכם לבצע את ההדפסה המדליקה ביותר, בצורה מקצועית ומהירה.

מנציחים את האירוע

חברת העיצוב והדפסת חולצותשבחרתם יכולה להפוך את האירוע שלכם בין רגע ליחיד ומיוחד. באמצעות הצוות המקצועי תוכלו לבצע שילובים שונים בהדפסות, כיתובים בצורות שונות, מחשבות יצירתיות, תוספת של צורות ואפילו שימוש בהומור ישנו לכם לגמרי את אופי האירוע. אם בחרתם לשלב באירוע חולצות עם הדפס, עשו את זה בצורה מעניינת וכיפית כך שבסוף האירוע, נשארת לכם מזכרת מדליקה לשנים הבאות.