דפוס דיגיטלי – חידושים ואפשרויות בלתי נגמרות

הדפוס הדיגיטלי, שהומצא בישראל בעיקרו, הוא כבר מזמן הנפוץ והפופלארי ביותר. את הדפסת האופסט עם המכונות של פעם, ניתן עדיין למצוא אבל פחות ופחות. גם בדפוס הדיגיטלי יש רמות שונות מאוד של מוצרים החל ממדפסות דיגיטליות למשרדים קטנים ועד למפלצות דפוס דיגטליות בעלות תהליך שלם ויכולות אדירות.

בתי דפוס מקומיים

בתי דפוס דגיטליים קטנים, בערים או ברחובות ראשיים, שבעבר לא יכלו להחזיר ולהציע אפשרויות הדפסה מתקדמות, יכולים היום ברכישה של מדפסות דיגטליות תעשייתיות מקצועיות, להציע ללקוחותיהם הדפסה על מגוון חומרים, הדפסה מהירה ובכל הפורמטים. זו הסיבה שהיום בתי דפוס מקומיים וקטנים יודעים להציע לכם מגוון אפשרויות הדפסה כמו: הדפסת כרטיסי ביקור, פליירים, חשבוניות, פולדרים ועוד – בבית הדפוס שלהם ללא צורך להוציא את העבודה החוצה.

ההדפסות הדיגיטליות גם מאפשרות התמודדות עם לוחות זמנים קצרים וניתן, בהינתן הגרפיקה, לייצר כמעט כל דבר מעכשיו לעכשיו.

בתי דפוס מקצועיים גדולים

גם בתי דפוס גדולים, שעובדים בכמויות גדולות, עברו בשנים האחרונות עם התפתחותן של מכונות דפוס דיגטליות שיודעות להתמודד עם כמויות אדירות, גדלים שונים של דפים והליכים מתקדמים. רוב בתי הדפוס הגדולים מדפיסים היום דיגיטלית את רוב מוצרי הדפוס שלהם. האיכות והמוצרים טובים בהרבה, עם הרבה פחות טעויות ושוני בין המוצרים המודפסים.

הדפסה על חומרים שונים

ההדפסה הדיגטלית היום מאפשרת הדפסה על נייר מכל הסוגים וגם הדפסה על חומרים אחרים כמו: קאנבס, שילוט וחומרים אחרים. מדפסות מתקדמות (לא נמצאות בכל מקום) יכולות אפילו להדפיס על זכוכית, בד או אפילו עץ. החידושים בתחום הדפוס מגיעים לא פעם מישראל והיום יש תחום של ננו דפוס שמאפשר שוב, הדפסה על מגוון חומרים באיכות גבוהה ביותר.

דפוס תלת מימדי

הדפוס התלת מימדי הפך בשנים האחרונות למוצר יותר ויותר נגיש, יש היום כבר בתי דפוס שמאפשרים לכם להדפיס מודלים שונים בבית הדפוס על ידי מדפסת תלת מימד. במדפסות האלו כבר הדפיסו גם רכבים ובתים אז איפה הגבול.

 

לסיכום, לא משנה מהו פרוייקט הדפוס שאתם צריכים, מהדפסה של 100 כרטיסי ביקור ועד הדפסת ספרים בתפוצה ארצית – בתי דפוס דיגיטליים הם הפופלאריים ומוכרים ביותר והם אלו שמאפשרים לכם בזמן קצר להדפיס באיכות גבוהה ביותר כמעט כל מה שתרצו על כמעט כל חומר שתרצו.