השינוי הדיגיטלי שהתמונות עברו

תחום פיתוח התמונות עבר שינוי מהפכני בשנים האחרונות. עד לפני כמה שנים, לא היו מצלמות דיגיטליות, בטח שלא סמרטפונים ובטח של מצלמות תלת מימד או מצלמות שמצלמות מתחת למים. ככל שהזמן עובר, עוד ועוד מצלמות משוכללות פורצות את השוק מה שגרם גם לאמצעי הפיתוח והסריקה לעבור שינוי.

 

כל זה לצד העובדה שכולנו עושים שימוש בתמונות שלנו ברשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, מעוניינים לשמור את כל אותן תמונות ישירות על המחשב ואפילו בענן בשל העובדה שאלבומים רגילים פחות מודפסים, אלא אם כבר אלבומים דיגיטליים. יחד עם זאת, בואו לא נשכח שלפני עשור היינו מצלמים במצלמות רגילות, מפתחים את התמונות ועוד לפני כן, בשנים עבורו התמונות אותן היינו מצלמים פותחו בשקופיות. לכן, אם גם לכם התמונות שאתם, הוריכם והסבים שלכם צילמו וצולמו חשובות בדיוק כמו אלה שמצולמות כיום, אחת הדרכים לשמר את אותן התמונות היא באמצעות תהליך מקצועי הנקרא סריקת תמונות. מדובר במכשור במעבדה מיוחדת בו מבצעים סריקה של השקופיות בצורה מקצועית המאפשר לשמור את התמונות על כונן דיגיטלי או על תוכנת ענן.

 

סורקים תמונות ומדפיסים על קנבס

טרנד נוסף שכבש את עולם ההדפסה והתמונות הוא הדפסה על קנבס. כך שאם יש לך תמונה מפעם אותה אתם רוצים להנציח, הדפסת תמונות על קנבס לאחר תהליך סריקה היא הפתרון המושלם.

 

וודאי סבא וסבתא שלכם טיילו להם בכל העולם, מה יותר ירגש אתכם וגם אותם מאשר צילום אותו סבתא צילמה בהרי האלפים מודפס על בד קנבס ותלוי אצלכם בסלון או במטבח. יש עוד אינספור אפשרויות שאפשר לעשות על קנבס כמו למשל לקחת תמונה שלכם בתור ילדים על זוג האופניים הראשונים שלכם, או טסים במטוס בפעם הראשונה, או כל חוויה אחרת שאתם זוכרים ותועדה בתתמונה מרגשת על ידי ההורים שלכם, במקביל לצלם את הילד או הילדה שלכם בדיוק באותה חוויה מרגשת, לסרוק את התמונה הישנה, זו מפעם, לשים לצדה את התמונה החדשה של ילדכם ולהדפיס זו לצד זו על בד קנבס מרשים.

 

את התמונה תוכלו לתת מתנה לילד או לילדה שלכם, לתלות בחדר הילדים והנה לכם זיכרון מרגש לצד דרך נפלאה לעצב את החדר בצורה מקורית וייחודית. יש עוד המון דברים שאפשר לעשות עם תמונות וקנבס, כל מה שצריך זה רק להפעיל את הדמיון ולצאת לדרך.

 

המאמר בשיתוף עם חברת פיקס פיקסל המתמחה בתחום הסריקות